اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر شماره ۹۴۶۹

پایان ساعت فعالیت صنوف گروه یک ۸ شب می باشد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ , بازدید: ۲۲۶۹
پیرو تماس های مکرر اعضای محترم در ارتباط با فعالیت بیرون بر در محدودیت های جدید بعد از ساعت ۸ شب به اطلاع می رساند

همکاران محترم

پیرو تماس های مکرر اعضای محترم در ارتباط با فعالیت بیرون بر در محدودیت های جدید بعد از ساعت 8 شب به اطلاع می رساند:

پیرو اطلاع رسانی گذشته مورخ 30 آبان ماه 1399  در  خبر شماره 9465  توسط اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران ، ممنوعیت فعالیت بعد از 8 شب اعلام  گردیده است.

  حسب ابلاغ  اتاق اصناف تهران   تمام واحدهاي صنفي گروه يک نيز بايد راس ساعت ۲۰ تعطيل شود و محدوديت رفت و آمد در خيابان از ساعت ۲۱ به بعد ممنوع است و اصناف شامل اين ممنوعيت ميگردند.

اتحادیه رستوران خاطرنشان می سازد ، در طول مدت محدودیت های جدید  تا اطلاع ثانوی پذیرش مشتری داخل سالن ممنوع می باشد و هرگونه فعالیت غذایی بیرون بر بعد از ساعت ۲۰ به صورت حضوری و یا سفارش اینترنتی نیز ممنوع بوده و مسئولیت تخلف بر عهده متصدی واحد صنفی می باشد.

همکاران گرامی

در این روزها مشارکت اقشار مختلف جامعه برای مبارزه با این ویروس منحوس نشانه ای از میزان مشارکت و همدلی اجتماعی است . 

در محدودیت های جدید  70 % از صنوف تعطیل گردیده تا اصناف با همکاری یکدیگر در شرایط حساس شیوع ویروس کرونا، رکن موثری در شکستن زنجیره انتقال این بیماری و ارتقاء سلامت جامعه ایفاد نمایند.

شایسته و بایسته است کلیه اعضای  محترم اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران  نیز ضمن رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و اجرای قوانین محدودیت های جدید  در راستای کاهش شیوع ویروس کرونا  همکاری های لازم را اعمال نمایند.

به امید روز های بهتر

روابط عمومی اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران

 

 

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016